dilluns, 29 de desembre del 2008

Ressenya del DVD: Dirtschool. The Mountain Bike Technique Film

Finalment arriba Nadal i també aquest DVD . El desembolico, me'l miro un parell de cops i intento esbrinar què és el que m'ha agradat i el que no. En el Menú Principal es divideix en tres seccions i el bonus track. La primera secció ens parla de les corves planes (és a dir, sense "peralte" corves aperaltades, girs entrellaçats, corves amb roques i amb arrels. A la segona secció hi trobem tobogans, manuals, tallats, bunny hops i salts. I La tercera secció tracta de la posició del cos, d'esglaons de pedra, d'arrels, roques i de les diferents regulacions de les suspensions.El video està filmat amb gust i els camins són espectaculars. Es tracta de la zona de Glentress i Innerleithen, a Escòcia. El narrador alterna explicacions amb correccions d'uns alumnes. De vegades és una mica caòtic. De tota manera, i degut al meu nivell d'anglès bàsic, se m'ha escapat bona part del contingut. El DVD no té subtítols en cap altra llengua i, sincerament, seria un detall que s'agraïria força. Moltes de les explicacions, reforçades per les imatges, s'intueixen bé però d'altres no.
Aquest DVD em deixa un regust agredolç. D'una banda m'agrada el que veig i entenc, però de l'altra em sap greu pensar que en podria treure més suc si tingués uns subtítols o si jo sapigués més anglès.